BIM +1

Jaha...då har jag gått en dag förbi BIM. Jag går aldrig över min tid så man vet ju aldrig, men jag vågar inte testa heller =)
*Äckelvarning*
Trodde att jag fick min mens innan nrä jag var ute med hunden men när jag kom hem och gick på toa var det vita flytningar. Brukar inte ha så annars, så kanske ett tecken till. Mår fortfarande mså illa hela tiden typ, och var tvungen att gå upp och äta en macka innan jag somnade igår. Har tydliga blodådror på båda brösten nu och magen är spänd =)
När ska jag våga testa igen då =) ?????????????????????
Vill inte ha minus igen jue....

Ska jobba lite nu och få tiden att gå.
Sambon är faktiskt lite nervös nu hehe =)

Hoppas jag kan komma med något positivt ikväll eller imon bitti =)
Ska köpa några test idag på apoteket tror jag =)

//SinnerSaint


Kommentarer
Postat av: Jennie

Ja men man tycker ju det, nån gång borde det ju vara våran tur!:)

Okej, ta å testa om det inte tagit sig nu så kanske ni kan slappna av över det iaf om det visar att det är normalt=)



Hur går det för dig!? testat nåt mer? nyfiken nu ju:)

2009-08-31 @ 19:01:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0