BIM -2

Jaha... då var det BIM -2, dags att test om 42 tim typ!!!!!!
Önskar att tanten har farit och flygit för det kommande året!! Som sagt så verkar det inte båda så gott..hade ju känninga förra veckan men ingenting nu heller, liksom igår, inte ens ömma bröst =(

Idag jobbar man då! Känner att det ska bli skönt med skolan igen nästa vecka så jag kan sluta att bara tänka på bebis, bebis, bebis...
Fast skulle jag ha tur så kanske jag tänker på bebis fast i annan synvinkel då =)

Idag är det blåst och mulet utaför fönstret och jag önskar att min kära samo var hemma...lite ensamt utan honom.

Jag vill shoppa! Vill vinna 100.000kr i månaden i 25 år!! Fast vem vill inte det  =)

Har ätit mina egna vaniljbullar med bregott "havssalt" på... finns nog inget godare =)

Nu ska jag kolla på förlossningskliniken på 4:an!!

Skriver nog lite ikväll igen!!

//SinnerSaint


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har en blogg men inte där jag skriver om våra bebisplaner, hemligt än så länge;) Fast finns på min bebis(ExAnimo), där hittade jag dig.. Är 21 så är nästan lika gamla. Så jobbigt också att de som vet om att vi försöker säger att det är bara att slappna av osv, och att vi är unga så har hela livet på oss men det har ju ingen betydelse, det är ju nu jag vill ha barn! Kram Jennie

2009-08-28 @ 18:16:00
Postat av: SinnerSaint

Hej igen!

DÅ ska jag hålla lite utkik efter dig på minbebis också då så man kan följas åt =)

Vi har inte berättat för någon att vi försöker...blir så jobbigt när folk runt omkring frågor om det.

Kul att vi kan peppa varandra lite =)

Står du med på Bim listan?

Vart är du ifrån (Om du inte vill säga är dte helt oki =) )

Själv är jag från kalmar =)

//SinnerSaint

2009-08-28 @ 21:42:02
Postat av: Jennie

Gör så=) Jo det blir ju det, folk som nästan kikar i smyg för att försöka se om man vuxit ngt över magen osv, en tjej jag jobbade med förut som också försöker får alltid en massa kommentarer:/ Jag står med på augusti-listan iaf.. skulle haft äl igår men inte visats på äl-sticka än.. Hoppas inte tant röd dyker upp för dig=)

Är från Östergötland från början men bor i Dalarna..:)

2009-08-28 @ 22:14:17
Postat av: SinnerSaint

Ok, hoppas att du får två streck snart då =) Vi låg i hela månaden både innan och efter ägglossning typ två veckor varje dag =) Men fick ju minus i morse så det tog sig nog inte. Bara att ta nya tag =)

Jag hinner ju skriva in mig en gång till på septemberlistan så jag gör nog det imon =)

//SinnerSaint

2009-08-29 @ 10:28:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0