BIM!!!!!!!!

Jaha, då var jag inne på min BIM dag. Känner av något i magen, men vet ej om det är mensverk eller kanske ett lätt illamående.
Jag pratar med en gammal kompis på sms idag. Han frågade om intevi ska skaffa barn snart, han fick för tv månader sen. Han frågade också om vi hade kollat upp sambon för att jag hade sagt på fyllan att jag inte trodde att hans simmare funkade som dom skulle. Och då är det mer än två år sedan vi drack ihop, så jag fick mig en liten tankeställare om hur länge vi faktiskt försökt till och från =)

Vågar inte testa nu innan jag vet om mensen kommer. Bara vänta och se =)

Jag skriver nog sen igen och uppdaterar lite =)

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hoppas på plus nu då=) vad menas med att försöka från och till, har ni skyddat er ibland då?

Ring och boka tid för utredning på karln din, om ni har försökt i två år, de behöver ju inte få veta att det bara vart från och till..:)



Jag skulle haft äl i torsdags men vet inte om jag har regelbunden än, haft första äl sen i dec nu förra månaden.. visade ingen stegring på äl-test i onsdags men tyckte jag kände av äl i torsdags.. men då borde de ju vistats på stickan dan innan..?



Har du många kompisar/syskon som har barn?

2009-08-30 @ 10:16:10
Postat av: SinnerSaint

Halloj!

Ne jag har inte varit skyddad på jättelänge men eftersom mannen ligger ute hela veckorna så har vi inte precis prickat in Äglossning något ofta. Det är sen december vi har försökt åka till varandra och så under de tiderna och ligga i mycket både innan och efter. Innan har vi sagt att vi vill men inte engagerat oss så mycket.

Ja, vi har köpt hem ett sånt hemma test men han vill inte, så jag håller fortfarande tummarna för att det är något så slipper jag tjata på honom att testa =)

Jag har många vänner som fått nu, bl.a. min bästa vän som sagt att hon aldrig skulle ha barn osv, hon blev gravid direkt när hon slutade med p-piller. Så jag är gudmor nu iallafall =)

Har bara äldre syskon så jag har många syskon barn =)

Du då? Jag mår fortfarande små illa hela tiden. Så jag undrar om jag håller på att bli magsjuk om det inte är graviditet. hmm..

Jag har en syster i Dalarna också så hon födde i Mora sina båda barn =)

Du får testa många daga på raken. De första gångerna jag testade, testade jag i 11 dagar... för att vara helt säker, sluta inte testa när det börjar synas lite utan fortsätt till det är lika starkt som kontrollstrecket. =)

2009-08-30 @ 10:51:54
Postat av: Jennie

Okej, försökt aktivt lika länge som oss då.. Okej, vart har ni köpt det ifrån? Vi beställde ett test från testlagret som min sambo gjort, enligt de så hade han normal spermieaktivitet iaf:) ska testa igen sen när jag får mens om det inte tagit sig..



Okej, jo min bästa kompis har en son på ett år, oplanerat! innan de gjorde hon abort(vart gravid fast hon åt p-piller!) och nu är hon gravid igen, fast de har skyddat sig varje gång! Överfertila kvinna! :P Så orättvist, hon ville ju inte ens ha en till utan grät tom när hon fick 2 streck.. det är ju det enda jag vill! menmen..är också gudmor till hennes pojk iaf=) Sen har jag en lillebror bara så inga syskonbarn..



Hoppas på graviditet=)

Jaha vad kul, bor hon där? Och hon som har barn har bott ett tag i Oskarshamn, inte långt från Kalmar:)



Ja, hade tänkt testa varje dag men sist jag hade äl så kände jag av det rätt starkt som mensvärk så tänker att jag borde känna nu med men jag vet inte.. Haft ömma, spända bröst ett tag nu iaf så hoppas att det är något på gång:)

2009-08-30 @ 14:49:22
Postat av: SinnerSaint

Jaha, ja vi brukar gå ut och festa i oskarshamn mycket =) Konstigt jue =)

Ibland är livet orättvist....men vår tur komme rnog den med.

Ja det är nog ett sådant test vi har =)

Mensen har fortfarande inte dykt upp =)

Ni får ta och ligga i varje dag nu då, så man vet att man inte missar och man kan ju faktiskt bli gravid hela månaden för det är ju många som blivit, som man hör om =)

//SinnerSaint

2009-08-30 @ 15:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0