Blir så le....

Jag blir så trött på allt som inte fungerar, bebisverkstaden (visserligen är det några dagar kvar till BIM men jag känner inget och det var negativt igår), boxer (bilden flimmrar på alla kanaler), kroppen (har träningsvärk i benen, visserligen mitt egna fel hehe) och hjärnan (orkar inte städa eller klippa gräset eller något annat heller för den delen, trots att jag är tvungen så struntar jag i allt).

Sambon kommer inte hem förrän nästa fredag så tar det sig inte denna gång är det väl dags att sätta igång verkstaden då igen =)
 Nu ska jag lägga mig och titta på slumdog millionaire (JA, jag vet att den är gammal nu, men någon måste ju se den sent =) )

KOmmer kanske en liten review sen =)
//SinnerSaint

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0