I väntans tider!

Hejsan!
Är ny här på blogg.se och vill dela med mig av mina upplevelser fram till en längtad gravidtet och genom den och även i mitt vardagliga liv.
Jag och min sambo har fösökt få barn aktivit i ett år typ, och nu hoppas jag att plussa idag!!
Väntar på att testen ska komma hem i brevlådan.
Finns superbra test på babytime.se som är känsligare än vanliga så man lan testa tidigt =)
Jag ska inte ha min mens förrän på söndag så det är säkert lite tidigt att testa men jag vill ju så gärna att det ska ha tagit sig denna gången!!
Jag skriver igen direkt när jag testat. Och jag hoppas att jag får lägga upp en bild med två streck på!!

Sinner/Saint

Fick hem mina tester nu... Och jag gjorde ett... Det var negativt som vanligt!!!!!!!!!!!!!! Blir så ledsen...
Vill att allt ska bli rätt nu direkt!! Lämgtar som ingen annan...........
Orkar inte hoppas mer =(

Sinner/Saint

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0