Inget på tv:n

Jaha...då har det gått en heldag till närmare BIM. Det är typ bara detta mitt liv kretsar kring just nu...måste väl koppla av lite.
Har mått lite illa ett par timmar nu, men det är säkert bara inbillning =)
Åkte och hyrde två filmer nu för det var ju bara skit på tv:n!
Hopplös och hatad av alla....den ser jag nu...men jag sitter ju här samtidigt vilket inte bäddar för något bra betyg....altså tycker jag att den inte var sevärd knappt.
Hyrde Boy A också men den får jag se imon =)

En liten hyllning tll ICA som har alla hyrfilmer för 5kr efter kl 20.00 =) 
 


Nu är det bara 34 timmar till testing, men jag börjar tänka att jag kanske ska testa imon men vill verkligen inte det egentligen men är ju en väldigt nyfiken person av mig=)

Har en förkärlek till godiset STRONG laktrits...och är sååååååååå sugen på det nu.
Nehe nu ska jag väl se på filmen och sen sussa lite och vänta in BIM -1 =)

Min kära man är på latbilsutställning i helgen så honom ser man inte på en vecka till =( Tråkigt men sant...

Natti natti //SinnerSaint
                                                                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0