Känns bara som de det borde vara något...

Ja, har börjat känna det som att jag faktiskt är gravid, mår illa på morgonen och lite på eftermiddagen. Ingen mens i sikte här inte om jag får bestämma =) Testar nog i övermorgon =) Eller kanske imorgon kväll hihi =)
Har jobbar färdigt mitt pass nu, så nu blir det skola imorgon bitti och träning på kvällen =)

Är så sugen på någon mat men när jag ska äta är jag ine sugen längre, fast sån är jag ofta =) Vill höra några nya roliga rätter att laga....! Någon??

Nu blir det leagally blond 2 =) Har inte sett den än =)

Jag har märkt att jag har tvång med =) och......... men ni som läser får helt enkelt stå ut med det hehe=)

Tråkigt när kvällarna börja bli så mörka nu, (Jag som är mörkrädd =( )

går bara helt enkelt och väntar på att få veta nu så därför vet jag inte ens vad jag ska skriva... Vill bara ha ett plus nu =)

XoXo SInnerSaint


Kommentarer
Postat av: SinnerSaint

Ja, vi får ta och göra det nu om de kanske inte har tagit sig =) Ingen mens i sikte som sagt och den är aldrig sen, har inte varit det på typ 2 år, innan åt jag minipiller till och från =)



Du får ju ta och skriva in dej på septemberlistan jue =)



Jag har fortfarande inte köpt några test så jag väntar nog till i övermorgon med att testa tror jag =) Köpa imon och sen testa på morgonen på onsdag =)



Jag håller tummarna för er nu till om 14 dagar typ då =) Lite mindre va? =)

Tänk så kul det vore om vi båda var det nu och vi kunde följas åt hela vägen =)Ligg i som tusan =)

//SinnerSaint

2009-08-31 @ 20:22:51
Postat av: Jennie

Hoppas att det är nåt nu då!:D



Ska göra det, när jag vet när bim är..inte fått stegring på äl-sticka än..



Min äl sattes inte igång förän efter typ 7 mån efter jag slutade med p-piller, haft 1 äl sen dess bara.. får jag den inte inom 2 veckor så ska jag börja knapra tabletter som finns att hämta ut på apoteket som sätter igång en blödning, får jag inte äl automatiskt då så får jag pergotime som sätter igång äl. Jobbigt de där, att kroppen inte funkar som den ska.. fast det positiva är iaf att jag kanske har lätt för att bli gravid när jag väl får äl=)



Ja gud va kul om vi båda plussade samtidigt!=)

Kram

2009-08-31 @ 20:45:57
Postat av: SinnerSaint

Ja, det har du ju ehlt rätt i... behöver ju inte vara några problem alls sen ju =)

Köp apiforce den får igång ägglossingen det finkade för mig när jag slutade med minipiller då hade jag inte haft mens på typ ett år och hade problem att få igång det =) Jätte bra =) Värt att testa ju =) Går att beställa på många hälsokostsidor =)



Jag håller tummarna för oss =)

kram

2009-08-31 @ 21:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0