Mitt nya MOTTO!

It´s a lot to think about,
but nothing to worry about!



Nu är jag tillbaka igen efter lite EasyLine träning och Core boll. Skönt efteråt i allafall!
Längtar konstigt nog till BIM nu ändå trots att jag nästan är säker på att det inte är något!!
Kollar på unga mödrar nu och kan inte låta bli att tycka att det är lite orättvist att inte jag har fått njuta av en liten bebis än=(

Kollade som jag skrev innan idag på Slumdog Millionaire...Den va helt ok, men kanske ingen film jag vill se igen. 3/5 får den =)

Jag sitter ich letar lite efter vad killar kan ha brist på osv som kan påverka spermierna...någon som vet? Jag vet typ Zink, och att de ej ska bada/Duscha varmt och inte ha tajta kalsonger...

Imon blir det jobb och hela helgen till måndag kvall vid halv 8. Sen börjar skolan tisdag. Klippning på onsda. Skola torsda. Jobba fre-mån igen. Puh, blir jobbiga tio dagar =) Men det vore ju kul om jag plussade på sön så jag kunde njuta av varje dag istället =)

Nu ska jag kolla på tv:n lite till och sussa sen.... Nu är det (nästan) bara BIM -2 =)

Önskar att detta var jag redan nu!!!!



/SinnerSaint

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Jag och min sambo försöker också bli med bebis, försökt sedan dec-08..Så svårt att slappna av när man blir påmind hela tiden, folk man känner, folk på stan..känns ju som om alla går runt med gravidmagar eller barnvagnar.. menmen, inte mkt man kan göra åt det tyvärr annat än försöka..lycka till!

2009-08-27 @ 18:02:59
Postat av: SinnerSaint

Hej!

Har du också blogg vore det kul att följas åt och hoppas för oss båda, eller om du är medlem på någon sida där man kan följas åt =)

Jag håller verkligen med dej, alla magar är överallt gör mig i allafall så avundssjuk.

Kram

2009-08-27 @ 20:30:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0