Sura uppstötningar..

Måste verkligen ha inbillat mig extremt för jag mår små illa hela tiden typ och har sura uppstötningar =(
Testade ju som sagt med extra känsligt test i morse och då borde det synts idag om det hade tagit sig. Skulle vara kul att höra någon som testat med känsligt och fått neg svar men varit gravid ändå... (hmm...blev det rörrigt nu ?)
Kollar på Date movie, ganska rolig =) Nu är det inte länge kvar som jag ska jobba =) Så skönt att gå av på måndag, fast jag har ju tagit extra tid så jag jobbar ända till måndag kväll... uscha, men det är ju pengar =)

Letar fina klister dekorationer till väggarna om någon har förslag =)

Har ätit soppa och balance-knäckebröd (typ vete knäcke, det är så gott med bregott havssalt), men har typ spytt i munnen flera gånger unde hela dagen, så jag undrar vad det beror på.

Måste berätta något hemskt jag gjorde idag!!
Jag glömde min stackars hund i bilen idag =( Trodde att han skulle ha dött när jag kom på det. Har haft sån ågren över det. Det har aldrig hänt innan, och nu kommer jag bli fanatisk med att kolla så han är med mig ut ur bilen. Stackarn, men han verkae inte bry sig så mycket, som tur var. Han är van vid att vara i bilen så han tycker om det, men då medöppen baklucka och öppna fönster.
Hur eller hur så slutade det väl, men jag kunde riktigt känna mig in i den stackars mammans sits som glömde sin lilla flicka i bilen så hon dog. När man går ifrån sina rutiner och har mycket i huvudet på en gång, och som i mitt fall hunden är tyst hände det snabbt.

Läskigt var det i allafall!

Nu ska jag slappa en stund och så ska vi lägga oss sen. =)

//SinnerSaint

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0