bara 250 sidor kvar...

Jaha...Har kommit 100 sidor nu i boken, bara 250 kvar!! Har handlat massor med god mat, jobbat en stund, klippt (Det extremt långa) gräset, snickrat ihop ett tak i källaren och städat lite idag och pluggat då så klart ju!! Man hinner massor vissa dagar =) Nu blir det ensamn mamma söker!!

Hade utslag på ÄL-stickan idag med, men har inte sexat något för vi har bråkat hela dagen =( Får väl försöka mig till lite ikväll hehe =)

Imon blir det skola och på tisda med och torsda-mån jobba =)

XoXo

Kommentarer
Postat av: jenni

2009-09-21 @ 21:42:46
Postat av: Jennie

Hej! Råkade skicka fast jag inte skrivit klart;)

Heter ExAnimo på min bebis.. Har mens nu så ingen bebis:( Har mens 7-9dagar efter äl har jag märkt. några på minbebis sa att då hinner inte kroppen bli gravid för den behöver minst 10dagar på sig, ska ringa gyn men de komemr bara säga avvakta vänta och se:/ de säger de jämt, orkar inte vänta på min kropp, väntat snart 10 mån och inte haft en normal äl !!:/

Det onda i magen blev bättre iaf=)



Hoppas det tar sig för dig nu!:)

2009-09-21 @ 21:47:38
Postat av: SinnerSaint

Oki..men då följdes vi åt tidigare i vår tror jag, för jag känner väl igen namnet =)

Usch så tråkigt att den kom jag har BIM nästa söndag, men jag ska inte känna efter tecken och så eftersom det inte funkade förra månaden trots att jag var säker typ hehe =)



Jag har varit mycket hos läkaren för jag har problem med ryggen. De enda gångerna jag har fått hjälp är de gånger jag har sagt exakt vad jag vill ha. Så beställ tid och säg sen som det är med ÄL och att du vill ha hjälp med det nu. att du inte tänker vänta mer. Jag brukar köra me att jag är så trött på att ingen lyssnar på mig och tror på mig hehe och det brukar göra susen =) Lycka till!! Ring nu direkt!

Kram

2009-09-23 @ 08:55:50
Postat av: Jennie

Nej det är bra, försöka att inte känna eller överanalysera:) Fast det är ltie svårt=)



Ringde igår, väntar på att min gyn ska ringa upp..Hoppas jag får hjälp nu!

kram

2009-09-23 @ 14:39:22
Postat av: SinnerSaint

Ja, jag håller tummarna för dig =) Du måste skriva direkt så jag få rveta hur det går =) Som sagt stå på dig och var bestämd med vad du vill så får du hjälp =)

2009-09-24 @ 12:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0