BIM +2

Nu börjar jag nästan hoppas för mycket tror jag =)
Trodde att jag inte sklle kunna etsta udag heller för mitt nya bankkort har inte kommit än och skolan börjar vid 10 så jag skulle inte hinna få det innan jag åkte men sen när jag skulle dubbelchecka tiden så den stämde, så stämde den INTE. Då var det kl 13.00...vilken tur att jag tittade efter =) hehe..

Det gjorde inte mig något för det innebär ju att jag hinner få mitt kort och kan ta mig en tripp till apoteket sen =)

Som jag skrivit innan så är min mens aldrig sen så detta måste betyda något tycker jag nu =)

Sambon sa igår kväl " Ta hand om ER nu."
Blev så jävla glad, men vi vet ju båda att det kanske inte är något =)

Nu har jag fått skriva av mig lite =)

Ps. var tvungen at gå upp och ta två  mackor igår kväll igen innan jag somnade för jag höll på att dö av hunger =) Från att inte varit hungrig alls strax innan hehe =) Ds.

Over And Out / SinnerSaint


Kommentarer
Postat av: Jennie

Hej , har du testat nåt mer?=)



Äter apiforce, tror att det var det som satte igång äl förra gången faktiskt:) Känner mig jätte konstig nu, så himla trött! Brukar inte vara så trött, hoppas att det är nåt på g..=)

2009-09-01 @ 17:29:18
Postat av: SinnerSaint

Hehe ne, har inte vågat =)

Så bra hehe =) det var jag förra veckan också =) Jag hoopas verkligen att det är vår tur med hela hjärtat!!

Den första på BIM listan plussade ju redan idag =) lyllo henne

Ingen stegring på stickorna fortfarande eller?

Kram

2009-09-01 @ 18:44:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0