I'm back on track

Nu har jag testat medd ägglossningstest i 1 vecka =) Visste ju inte hur det skulle vara eftersom mensen var 6 dagar sen. Men nu gav det ett lite starkare resultat idag och imon ska jag ha min ögglossning om allt fortfarande stämmer så det verkar som att det gör det = ) Så om två veckor vet man igen =) Hehe...

Ska däremot inte analysera min kropp så mycket denna månaden för de symtom jag hade förra månaden är fortfarande kvar till viss del så det berodde ju uppenbarligen inte på graviditet =)

Håller på att styla upp vårt hus lite, ska kolla på nytt hus typ den 2 okt =) JIPPI! Det åär egentligen bara ett infall vi fick men det känns kul =) Så har städat i källaren igår och rensat upp så vi ska måla den idag så det ser fräscht ut. =) Mäklaren kommer hit på onsdag och ska bara se vad han tror att man kan få för det =) kul att få ett hum om man nu skulle vara intresserad av att sälja jue =)
Tänkte lägga ut huset på blocket sen annars för att se vad folk skulle vilja bjuda för det =) Vi ska även sälja vår corvette c5, om någon är intresserad =) hehe =)

Nu ska jag ut i sensommar värmen och gå med hunden sen blir det till att sätta igång här hemma =) Hade behövt sätta dit lite lister och sådant små pyssel också =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0