Jobb

Japp, då jobbar man igen! är så himla tröt och frusen idag, inget kul alls då.

Har inga känningar än i allafall. Lite öm i brösten, vilket jaginte var förra månaden, men jag brukar alltid vara det vid BIM =) SKulle kunna vara ett tecken =) Men det känns skönt nu för jag känner ingen panik över att hitta tecken och blir det inget ska jag ringa gyn =)

Blir utan sambon hela helgen igen för han ska iväg med sin j*vla lastbil. Är inte glad på honom alls idag! Men, men...

Nu ska jag återgå till jobbet =)

LOVE XoXo

Kommentarer
Postat av: Jennie

Gyn har fortfarande inte ringt..:/



Har din sambo gjort de där spermatestet än?:)

2009-09-24 @ 18:19:06
Postat av: SinnerSaint

Ne =( Ska försöka få honom till det nu i helgen men får se om jag lyckas =) Ring igen då! Bara att tjata lite =)

2009-09-24 @ 18:32:53
Postat av: Jennie

Har redan ringt 2ggr:p de säger att hon ska ringa upp..tid de tar!



Ja tvinga han,=) min karl har gjort test 2 ggr nu, båda var bra iaf=)

2009-09-25 @ 21:03:04
Postat av: SinnerSaint

Så skönt =) Har inte pratat något mer om att än =) har dom hört av sig än?

2009-09-28 @ 17:57:19
Postat av: Jennie

Hallå, nej de har inte ringt än! suck, väntar en vecka till sen ringer jag för tredje gången..



När har du bim?=)

2009-09-29 @ 19:57:49
Postat av: SinnerSaint

tråkigt när dom inte verkar bry sig. jag hade ringt någon annan om jag var som du.

Vi ska testa på fredag =) Men vem vet, är kanske redan gravid då =) Fast det tvekar jag ju starkt på =)

2009-10-03 @ 09:19:27
Postat av: SinnerSaint

När har du nästa BIM nu då?

2009-10-03 @ 09:20:08
Postat av: Jennie

Finns ingen annan men nu har jag fått brev av henne!

Har ju knappt äl så nu ska jag få börja med pergotime! yay!

Så vet inte än när bim är.. hoppas du inte får mens i morgon nu då!=)

2009-10-04 @ 21:44:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0