Nya tag..

Japp nu är det bara ta nya tag för mensen komi går, med besked!!
Vet som sagt inte om det kan ha varit ett missfal men strunt samma nu för att det är bara att börja om nu när mensen är slut snart igen.....ska köra på så gott som varje dag denna månad så har vi helgarderat oss...får helt enkelt njuta mer av varandra heheh =)

Nu ska jag plugga till min dugga, men hamnade såklart på nätet istället hehe.... Har bestämt mig för att ta det lite lugnare runt detta baby-görande denna månad för jag orkar inte tänka på det hela tiden som jag gjort nu. Man blir så jävla besviken sen då bara... =(

Har köpt jultidningar häromdagen, helt sjukt tidigt ju =) Men det är ju bara 15 veckor och 4 dagar till julafton hahaha =) Längtar konstigt nog inte, har längtat så efter jul varje år innan, när man får köpa julgran och pynta hela huset, men jag vill inte i år heheheh =) Kanske kommer längre fram =)
Vill ha längre sommar...

Sommar mars - okt
Höst nov
Vinter dec
Vår jan-feb

Å vad det skulle vara perfekt hahahah =)

Nehe nu måste jag plugga lite innan huset vaknar till liv och jag inte hinner hehe

XoXo

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hej, vad tråkigt att det inte blev nåt:( bara att ta nya tag, på nåt sätt..usch vad jobbigt det är.. hade en kund på jobbet idag som berättade att hon fick sitt + en vecka efter hon slutat med p-piller! så orättvist det kan vara..



Japp, vi bor i en stad, rätt dyrt är det här med! vill man bo skapligt centralt så får man ge 2 mille iaf.. vad fint det lät erat läge på huset, jättemysigt:)

kram



2009-09-07 @ 18:44:41
Postat av: SinnerSaint

Hej =) Nu har jag inte varit inne på ett tag =) Men nu är jag tillbaka idag hehe =)

Är så nyfiken hur det gått för dig =) Håller tummarna



Kram

2009-09-11 @ 08:36:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0