Ont i magen =(

Jaha....BIM +5 idag då...börjar bli trött på det uteblivna plusset (eller extra strecket rättare sagt).

Testade neg. i morse igen, men jag brukar varje ¨månad vi ägglossning och BIM få jätteont i magen och blir tvungen att springa akut till toan och så kan det vara så i någon timme och sen är det bra. Detta har däremot uteblivit denna månaden trodde jag, men det kom inatt så då var det bara springa men som tur var bara en gång. Men jag tror att jag blir sån av att mina hormoner ändras så antingen kanske det blir ett plus snart för att hormonerna ökar eller så kommer mensen och det är dom hormonerna =)
Bara att vänta och se.

Nu ska jag åka och hämta min brukare och sen lägga in ett studiegruppsarbete på nätet =)

LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0