Oops..

Hehe...nu har jag inte skrivit på ett par dagar... Nu är mensen över i allafall och det är väl dags att börja besöka verkstaden igen =) Jag misstänker att ägglossning faktiskt kan vara redan i helgen som den egentligen skulle varit så det är bara för mig att testa nu varje dag tills jag hittar den, men kan ju lika gärna vara nästa helg =)

Som sagt bara att besöka verkstaden så mycket som möjligt hela månaden så år man säker att man träffat rätt heheh!!

Jag hade dugga i tisdags och det gick bra =) JIPPI... Har det på tisdag igen och jag läste hela den boken i onsdags på 219 sidor och skrev anteckningar till... PUH... bara att börja på den dugga som kommer efter det sen nu då för då har man gjort det liksom.... den boken är nästan 300 sidor så det kommer nog ta ett tag =)

Hörde en så go låt ida på the voice....dom sjöng om städning typ =) VILL HA DEN!!!!!!!!!!!!!

Idag kommer mannen hem så det ska bli skönt med lite mys ikväll =)

LOVE!!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Tjabba! Jo, jag har faktiskt haft ägglossning nu! Igår eller nåt:) Var in till gyn för jag hade så ont i magen å mådde dåligt, då fick jag antibiotika att knapra i 10 dagar för det var nån bakterie där inne, men så sa hon att bakterierna kunde bero på äl också och dagen efter fick jag utslag=) Så nu mår jag sådär men vill inte äta medicinen än, väntar och ser om det blir bättre nu när äl är över.. Så det positiva- jag har regelbunden äl, det negativa- min menscykel är på ca 43 dagar. Hoppas apiforce kan korta ner den!



Då blir det att äl-testa för dig nu framöverdå=) hoppas det är nu till helgen=)

kram

2009-09-11 @ 17:15:18
Postat av: SinnerSaint

Uscha så dålig jag varit på att skriva nu =) Men jag har inte riktigt hunnit =)

Har du något nickname på min bebis om du skriver där å så så man kan följa dig lite =) hehe

Har du några symptom nu då? Lite tidigt kanske, men hae du ägglossning den 11:e eller? Då har du ju BIM nu den 25=) Håller alla tummar och tår =)

Jag har ägglossning imon tror jag och vi kommer ligga i som tusan =)

KRAM

2009-09-19 @ 10:14:02
Postat av: SinnerSaint

Glömde ju fråga, hur det gått med din magvärk? Gick det över efter ägglossningen? Hoppas också att apiforcen gör susen =)

KRAM

2009-09-19 @ 10:15:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0