Så kvick jag är =)

Jaha då vaknade man vid kvart över 6 och var pigg, gick en halvtimmes promenad i morse och sen slappade lite =)
Sen bar det av till skolan och efter det lite fönstershopping och sedan träning =) Så grymt kul med Easyline asså =)
Nu ha jag ätit en persika för att bli av med lite illamående....eller en nektarin menar jag ju såklart ;-)
Och måste ut och gå en halvtimme till =) Stackars hunden har ju fått vara hemma själv hela långa dagen och vill ut. Men jag är absolut inte sugen på att gå efter att ha tränat kan jag berätta. Låter ju som att jag är värsta tränings människan =) Jag som inte har tränat ett finger ens på typ 8 år eller mer tills i år typ =) haha =) Det är inte min grej men nu är det faktiskt ganska kul ju =)

Det är så konstigt för att jag är jämt och ständigt socker sugen men jag känner inget sug alls nu...hmm...borde väl känna ännu mer sug än vanligt om det är något litet i mig =) *konstigt som tusan*

Jaja, får nog kissa i en lite burk och åka till apoteket när dom öppnar =) Börjar bli spänd nu =)

Behöver städa, men jag orkar ju inte...vet inte varför jag inte har ork till det, har inte haft ork till det på flera veckor, och jag städar verkligen varje fredag annars....å så ska jag ha ågren över det nu åxå =) Ne, de skiter jag i, jag har det alltid så städat och fint annars, jag måste väl också få slappa till emellanåt, eller? =)
Nu lät det också som att jag är värsta städ freaket också hehe, det stämmer inte heller =) Jag städar som sagt en gång i veckan och sen får det vara resten av veckan hahahaahah = )

See you later aligator ;-)




Kommentarer
Postat av: Jennie

Okej fast egentligen är det ju bra att vänta lite innan man testar=)



Vad är easyline?



Nej, fast inte testat nu, förra gången kände jag de så tydligt så tror jag kommer känna nu med.. fast i torsdags kände jag nåt men dagen innan när jag testade visade det inget, kan jag ändå haft äl på torsdagen eller skulle det visats på onsdagen? de står ju 24-36h.. har jag fortfarande inte haft äl nästa vecka så hämtar jag nog ut tabletterna från apoteket och sätter igång de på de sättet, så jobbigt att vänta på äl som inte kommer:/



Ja lyllos henne! Hoppas att du plussar också sen när du testar!=)

Kram

2009-09-01 @ 19:28:50
Postat av: SinnerSaint

Ja det är ju det =) Nu skrev sambon att han börjar bli nervös. Fast jag känner mycket mindre nu, så nu blir man lite orolig hehe =) Är nog för nojjig =)

Ok=) Det kan mycket väl ha varit det som hände =) men jag känner jätte väl ibland och ibland märks det inte av något alls så man vet ju aldrig =)



Ja, jag hoppas det jag med = )Så kul att prata med någon som är i samma sits som en annan ju =)

Jag hoppas verkligen att du får igång äl nu =)



Easyline är typ typ träning i styrketräningsmaskiner fast utan vikter, det är lufttryckistället så du får jobba åt båda hållen i varje maskin och sen är man 30 sek på varje maskin och sen byter man och går runt så, med lite armhävningar och kondition mellan varje maksin i 30 sek det med =) Jätte kul för man orkar hela tiden köra hårt eftersom det bara är 30 sek =)



Testa det om du tränar på något center eller så =)

Skit kul =)



Nu ska jag kolla på octomum =)

Kram

2009-09-01 @ 20:20:43
Postat av: Jennie

Hehe kan tänka mig det=)

Aha, jag tänkte att om jag kände äl en gång så borde jag känna alla men så kanske det inte är.. Så då kan det ju faktiskt vara så att jag redan haft äl utan att jag fått utslag:) För jag har ju inte testat varje dag..



Ja precis, man vill ju inte tala om för alla kompisar eller familj å så heller, och de vet ju ändå inte vad man går igenom..



Jasså, det har jag aldrig hört talas om! Det finns nog inte här uppe..kan tänka mig att man orkar mer eftersom man byter när det blir jobbigt..tränar du ofta?

Kram

2009-09-02 @ 09:56:25
Postat av: SinnerSaint

Som sagt så är dte helt olika från månad till månad med mig =)

Hoppas att du har haft det nu då så det är något som gror i dej =)

Ne jag vill inte att någon ska veta om det är så att det kommer ta jätte lång tid å så jue...

Nu tränar jag typ 2 dagar i veckan men får väl se hur länge det håller =) Jag är inte direkt någon träningsmänniska=) Ligger hellre hemmai soffan och äter godis och chips =) Nu är det en klasskompis som drar med mig hela tiden och det är väl kanske bra heheheh =)

Du då? Tränar du något?

Då borde du ha BIM inom 14 dagar då =)

Vad sysslar du med annars då?

Kram

2009-09-02 @ 10:42:47
Postat av: Jennie

Okej, får hoppas att jag haft äl nu då som sagt så skulle den varit förra veckan om jag har en normal cykel..=) ingen tant än för dig?



Nä,precis, man vill ju låta det vara en överraskning sen när det väl händer och slippa frågor under tiden man försöker.. Men ärligt talat så trodde jag inte det skulle ta så här lång tid, jag tänkte naiv som jag var att det tar väl max 3 månader men så fel man kan ha:(



Okej, jag tränar väl 2-3 dagar i veckan fast under sommaren ha det inte blivit nåt:) Har dansat (jazz och street)sen jag var liten men för typ 3 årsedan råkade jag ut för en idrottsskada i vaderna och fick sluta men sen började jag igen fast inte samma dansstilar eftersom jag inte kan dansa på samma nivå som innan, så nu dansar jag salsa=) å sen går jag på friskis på ett danspass där och på yoga har jag börjat med nu.. Låter som jag är värsta träningsfreaket men de är jag inte=) tränar de jag tycker är kul, har ingen självdisciplin till att ut och springa å sånt jag tycker är tråkigt..

Annars jobbar jag heltid som frisör på en salong inne i centrum där jag bor..=) Så hämtade jag och min sambo en liten misse i somras som vi myser med=)

Dudå?=) Är du och din sambo lika gamla?

kram

2009-09-02 @ 20:47:27
Postat av: SinnerSaint

Vi trodde inte heller att det skulle ta så här lång tid och nu hade vi slutat hoppas hel, men fortfarande ingen mens i sikte, men mår så grymt illa. hehe... men det är konstigt för jag har inge ont i brösten och det brukar ju komma tidigt och jag brukar ha det vid mens också så hmmm....



Så kul, jag har ju ingen taktkänsla så jag kan inte dansa men jag och min sambo hade tyckt att det var kul att kunna dansa vanliga danser som bugg och sånt för hans farföräldrar går på mycket dansband och då blir det att när man hälsar på dom så får man följa med ibland och det hade varit kul att kunna då =)



Jag är personlig assistent när jag inte pluggar så jag har fullt upp heheh =)

Han är ett halvår äldre än mig =) Jag är 23 och han fyller 24 idag faktiskt hehehe=)



Nu ska jag se om jag kan äta lite så illamåendet går över =)¨

Kram

2009-09-03 @ 08:22:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0