TRÖTT!!!!

Är grymt trött ida.. Vaknade vi kvart över 6 som börjar bli vanligt för mig nu sen en vecka tillbaka =) Gick och testade mig men fick neg. =(
Mår riktigt illa ida =( Men har inte ätit nått heller så det beror väl kanske på det =)
VILL HA ETT PLUS NU!!!!!

Ska kanske ta ner våra stora ekar på onsdag om vi har tur =) Har 5st envisa ekar som har määäääääängder med ekollon och löv att kratta upp på hösten, och eftersom man aldrig kan få upp alla ekollon så får man även kratta hela våren också...hatar det. så nu vill jag bli av med dom.

OCH nu ska jag berätta något skratt retande!
För en månad sen fick vi hem en lapp från kommunen att vi måste ta bort grenar som hänger ut över vägen för att det inte är fri höjd. Inga problem egentligen, om det inte vore för att kommunen själv har en grundskola mitt emot våret hus och deras träd hänger ut över vägen så mycket att man inte ens kan gå under dem så bilar kan inte mötas för då skrapar man bilen =(
Dom borde föregå med gott exmpel anser jag.

Jaha nu är det skola igen då och på tisdag är det dugga...uscha fattar ingeting av den boken vi ska ha det på,
Dugga för dig som inte vet är att du får ha med anteckningar till lektionen på en bok och sen kommer några frågor som är kopplade till boken och dom ska du kunna svara på utifrån dina anteckningar typ.
Så det är en bra uppgift för man lär sig boken, men problemet är att jag inte fattar denna boken hahaha!

Märker att mitt humör tydligen inte är det bästa idag heller för jag pratade med sambon nu om träden och det och skällde på honom utan att veta varför hehe...stackarn.
Han kommer hem idag...ska bli skönt att träffas efter 11 dagar =)

XoXo

Kommentarer
Postat av: Jennie

Ja så orättvist att en del blir på smällen genom att i princip bara titta på varandra..:p



Drygt de där med träden, men då bor ni i hus då antar jag?=)



Gick det bra i skolan idag då? Bra att du skrev vad dugga var för de har jag aldrig hört förut:)



Testade du hemma eller har du varit på mvc eller nåt?

kram

2009-09-03 @ 20:38:35
Postat av: SinnerSaint

Mmm =)

Japp vi bor i hus sen 2 år tillbaka =)

Heheh, mm det var helt ok, måste bara bli van att plugga igen heheh =)

Jag har bara testat hemma...testade idag med och det var neg nu med =( Men har typ mensvärk eller nått där äggstockarna sitter. Har aldrig heft mensvärk så jag vet inte.

Min kropp är så himla konstig, fattar inte varför det inte blir ett plus för jag tror att jag är gravid. Men det är väl bara att vänta vidare =

Nu ska jag åka och hämta smörgåstårta och prinsesstårta till sambons kalas =)

Hur går det för er då? =)

Kram

2009-09-04 @ 09:05:50
Postat av: Jennie

Okej, har ni stort hus? Vi håller på att leta hus vi, men inte ens det har man tur med:p



Gjorde du äl-test sist du hade äl? Om du inte plussar eller mensen kommer tills på måndag så tycker jag du ska ringa och boka tid så får de ta blodprov på dig=) säg att din mens aldrig vart sen förut..



Jag har gjort ältester nu men de visar inget, men har lite ont i magen, ryggslutet plus att brösten är ömma så vet inte om äl är på g eller mensen om jag skulle haft äl utan att vetat om det.. att jag är gravid vågar jag inte ens hoppas på så det tror jag inte..



Ha så kul på kalas=)

kram

2009-09-04 @ 19:12:57
Postat av: SinnerSaint

5 rum och kök har vi, en enplans tegelvilla. Men det är små rum så vi har slagit ut ett rum och har en sån där lång mörk hall med bara dörrar typ så nu häger hallen ihop med det utslagna rummet så vi har en öppenplanlösning typ =) hehe, om du fattade något.

Ja, det gjorde jag, jag har gjort det ända sen i julas typ =) Men vi har inte legat i så mycket som denna gång. =)



Nu på morgonen tror jag att mensen kommit men vet inte om det kanske bara är en liten blödning typ för jag är nästan säker på att jag är gravid för min kropp är helt annorlunda. Eller tidigt missfall kanske, men testet var neg i morse med så jag vet inte.

Får väl se framåt kvällen. Blir ju bara att börja testa med ÄL-stckor när mensen slutat annars för nu vet jag ju inte hur lång min cykel är om den ändrat sig i så fall...hmm..vet ingenting =(



Jag hoppas för din skull i allafall heheh =)

Kram

2009-09-05 @ 08:07:03
Postat av: Jennie

Lagom stort för barn sen då:D Hur många barn skulle ni vilja ha?=) Jag vill nog ha 2 tror jag, min sambo 2-3st:) Öppen planlösning är snyggt!



Kan det inte bara vart en nidblödning då?=) om du bara blödde lite..



Igår låg jag vaken och kunde inte sova för jag hade så ont i magen, precis över livmodern, det spände och drog, brösten ömmar också mkt, höll på att svimma när jag var ute på stan förut..hm..

Kram på dig

2009-09-05 @ 18:27:07
Postat av: SinnerSaint

Mm det är lagom mycet att städa nu i allafall hahahaha... 2 tror jag kanske kanske kanske 3... heheh



Ne, det var ju tyvärr tant röd som kom, men fattar inte varför så sent hmm... men det är bara att köra om nu =)

Jag håller tummarna för dig nu då =)

Hoppas verkligen att det är gravsymtom....men försök om du kan att inte tänka för mycket på det för jag blev så jävla besviken nu när jag gick över så mycket och verkligen trodde att det var något för jag var illamående senast igår lksom, men sen försvann det onda vid äggstockarna varteftersom igår så det var nog bara kraftig mensvärk, men det har jag aldrig haft innan heller....



Jag hoppas verkligen att det är din tur nu =)

Men ni bor i en stad eller? Vi bor vid havet i en liten liten by, jättemysigt men litet heheheh =)

2009-09-06 @ 08:20:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0