4 dagars värpis

Dag fyra efter insättning av pyret då.

Idag mår kroppen lite bättre, men inte magen. Har ont i solar plexus, typ som när man har magkatarrs ont och får ta en pepcid duo. Tog en igpr och måddeju lite bättre i magen då, så tog en till nu och ska se om det går över. Kan kanske vara att jag ätit dåligt med riktig mat och för mycket skräp i många dagar nu i så fall. Eller så beror det på progesteronet.

11 dagar till TD!

Tänkte åxå testa att kanske4 inte äta så mycket fast mat utan mer flytande för å se om svullnaden i magen kan ge med sig lite :-)
Kan i allafall gå nästan upprätt nu. Små, små steg!

Tyckte att jag kände ett hugg i vänster sida vid äggstocken igår, undrar om det kan vara att pyre bäddade in sig och valde att bo kvar hos mig?? Hoppas, hoppas!

Blir att ligga på soffan så länge som behövs, tills jag mår bra het enkelt. Skönt att inte jobba just nu, har lite semester så det passade ju perfekt. Jag som trodde jag skulle behövt jobba.

Har tyvärr inte så mycket roligt att komma med för övrigt, står ganska still när man ruvar! (Eller ligger rättare sagt). :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0