5+5

Är så trött, herregud, när ska man kunna bli pigg igen när inget hjälper hehe. Ser ut som en levande död.

Drömde min första mardröm om bebis inatt! Hemskt! Men skönt när man vaknar och vet att det inte är sanning.

Idag har jag för övrigt ont i nedre delen av magen, molvärk eller nått kanske?
Och det känns som att jag ska spy, men jag mår liksom inte illa. Har aldrig haft så svårt att identifiera hur jag mår som nu :-)

Idag blir det påskmiddag och svärisarna och tills dess vet jag inte vad som händer. Sova kanske?????

Jag har gått ner ½kg igen så jag hopppas att vätskan är på väg bort :-)


Kommentarer
Postat av: Solen73

Hej!!!

Härligt o höra att du mår bra!

Enligt ditt inlägg nedan så var det igår som hjärtat började slå :-)



jag sprayar på......

2011-04-24 @ 10:49:42
Postat av: Sinnersaint

Hehe, ja jag såg det idag :-)

Spännande ju!

Hörligt att du äntligen sprayar och snart är det dax för sprutor ju!Inte långt kvar alls till ruvning nu :-)

2011-04-24 @ 20:28:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0