6 fulla veckor

Då var jag sex veckor gången och alltså återstår BARA 34, men helst 36 haha :-)
Går imorgon in i vecka 7.

Jag vill inte få mer illamående, nu har jag ganska mycket sura uppstötningar och mår lite illa fortfarande. Vill inte att det ska bli mer nu ;-)

Idag har det varit pyssel i trädgården i solen.
Sa till sambon idag att jag känner mig ju inte gravid alls, och när man tänker på det, känns det ganska konstigt att något hela tiden växer i en och man inte känner någontingen av det alls. Hur kan det vara möjligt??

Tack förresten för nmanförslagen, fortsätt gärna ända tills det är dax med att fylla på med namnförslag så vi tillslut hittar ett :-)

Nu blir det gränsbevakarna på kanal 9 och ikväll SAW VII....

Hej hej hej hej

Kommentarer
Postat av: Icka

anvnamn:jag

lösen:ivfare



Ta gärna bort den här kommentaren då den som inte har förtroende att längre läsa min blogg följer efter mina kommentarer till er!

Kramis

2011-04-25 @ 19:25:28
URL: http://ickans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0