Feel good?

Känner mig liiiite bättre så här på kvällskvisten :-)
Kan det vara som så att jag kanske inte behöver stå ut i 3 månader som vissa gjort? Har googlat lite å hittat flera stycken som har haft ända in i v.13 när de blivit gravida och haft för stora äggstockar. Så jag håller tummarna för att jag bryter en sådan trend.
(Jaja, det är väl inge trend, men allt jag tar på mig är ju faktiskt übertrendigt, så det måste ju betyda att även 4-månaders gravid mage på en ganska minimalt gravid 25-årig liiiite mullig tjej, är hett ;-) Jag vill bara påpåeka att jag inte är tjock, har bara liten mage. 167cm och 57kg om någon undrar.)

Jaja, det var väl allt för idag!
Snodde en bild på google, såhär ser min mage typ ut!! Denna tjejen är i v.16 hehe!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0