Förlåt

Förlåt för frånvaron, men som ni alla vet är det påsk och jag har int eens varit hemma typ hihi.

I Torsdags var jag hos gyn igen och fick se pyret och att det nu fanns en gulesäck där som ger bebis näring. mitt hcg hade även höjts till 9000. Vilket är precis som det ska sa hon :-)

Idag var jag och tog blodprov och gjorde VUL igen 5 gången på en vecka....och fortfarande är levervärdet för högt men det andra ok :-) Jag tar fortfraande det blodförtunnande och är helt blå på magen. Värdelöst asså!!
Det är som Sebsus kommenterat tidigare att det är väldigt lyxigt atthela tiden få se den lille och vet att allt är som det ska. :-)

ANnars är det status quo här. Mår finnemang, tröttheten är hos mig dygnet runt, har sovit 10 timmar per natt två nätter och det hjälper inte det heller. Men inget jag lider av sådär...
Längtar tills jag får ha min lagom stora mage i sommar och en tajt tröja å visa hela värden hur gravid jag är :-)

Jag lever i af och nu ska jag fortsätta att njuta av det fina vädret och påsken :-)

V. 5+4 nu :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0