Guds gåva till MIG!

Just nu, i denna period, måste novalucol vara guds gåva till mig. Jag får magkatarrskänningar och i vanliga fall tar jag pepcid duo, men det är NEJ NEJ när man har liten i magen, så då fungerar novalucol istället. Igår behövde jag bara ta en på morgonen och höll mig hela dagen. Tog en när jag la mig vid 22 också men vaknade vid 1.00 och var tvungen att ta en till och nu vid halv 8 tog jag en till och det gick över inom dessa 20 min tills jag sitter här.
Ljuvligt.

För övrigt har jag nog inget nytt att säga, tänkte tagit en bild på min mage å lagt in så ni skulle få se hur svullen den är men orkade inte ;-) Blir kanske imorogn istället. KANSKE sa jag.

Just nu har jag inte ont, mår inte kasst utan allt känns bara fin fint. Så det blir kanske en tur ut i trädgården. Och i e.m. blir det sjukhuset igen då för nya leverprov å sånt...


Kommentarer
Postat av: Solen73

Härligt att du mår bättre!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-04-17 @ 20:54:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0