Helt enkelt!

Det är helt enkelt en bra dag idag! Mår bra, mår fortfarande inte illa. Men jag känner mi inget gravid...
Hur känner man sig gravid förresten? Hehe...
Jag har ont i liamenten eller nått = det drar i sidorna som tusan!

Jag är barnvakt idag åt en 10 mån bebis. Hon är helt underbar å just nu sover hon så sött, så sött. Man blir ju bara mer sgen när man är nära de små liven.

Jag vill bara att magen ska börja synas nu, eller alltså ritkiga magen, inte svullen utan bebismage :-)

Hörde att det ska bli fint väder i helgen. Det är redan typ här nu, men lite kalla vindar tyvärr. Idag blir det den där grillningen jag skrev om förra vecka som aldrig blev av....
Fläskfilé och hasselbackspotatis! Yummie...
Nu ska jag passa på att vila medan lillan sovar. Tröttheten har krupit på mig sedan igår..

See you!


Kommentarer
Postat av: langtarefterliten.blogg.se

Det är verkligen underbart att du är gravid :) Hoppas jag också är det snart :) Förstår att du längtar efter magen! Såå mys!! Ha en underbar helg! Kram

2011-04-15 @ 16:57:20
URL: http://langtarefterliten.blogg.se/
Postat av: Sebsus

Mysigt med små barn:). Det är himla gott att grilla! Vi grillar idag också fast revbensspjäll och klyftpotatis med whisky sås:)

2011-04-15 @ 18:13:23
URL: http://sebsus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0