Herregud så nära nu!

Nu är det bara tre dagar till officiell testdag mest stort T.
Idag är jag helt övertygad om att det kommer bli ett plus. Har aldrig känt såhär i magen, det måste vara växtvärk som dom kallar det.

Jag va sugen på att testa i morse, men jag väntar minst tills imorgon, för idag har jag ändå hela dagen full. Jag ska vicka som lärare nu på morgonen och sen jobba med mitt vanlliga jobb till halv tio ikväll så det blir fullt upp kan man säga!

Herregud, tänk att jag kanske har en bebis i min mage?? Hur j-vla otroligt är inte det då??????
Men nu får jag inte tänka mer på det idag :-)
Men det är väl lättare sagt än gjort när det spänner å drar som tusan i tjejmagen!


Kommentarer
Postat av: Sebsus

Klart du har en liten bäbis i magen:). Du är otroligt duktig som inte har tjuvtestat önskar jag var lika duktig. Men jag har nog bestämmt mig för att nästa gång ska jag inte tjuvtesta innan TD.

2011-04-11 @ 08:31:49
URL: http://sebsus.blogg.se/
Postat av: langtarefterliten.blogg.se

Åhh vad spännande!! Du är ju jättenära nu! Känner på mig att det kommer ett fint pluss på stickan när du testar =) Kram!

2011-04-11 @ 10:40:13
URL: http://langtarefterliten.blogg.se/
Postat av: Mette

Nu är det nära!!! ;) Håller tummarna hårt för ett fint plus.



Kram!

2011-04-11 @ 18:08:50
URL: http://mettemaarit.blogspot.com
Postat av: Solen73

Åhhhhh!!!!!! Så spännande!!!

Är helt säker på att du har en liten bebbe i magen!

2011-04-11 @ 20:48:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0