Namnförslag??

Nu ni ina kära bloggläsare ska ni få göra lite nytta!
Det är säkert för tidigt att leta namn men vi har pratat namn i flera år trots att vi inte varit gravida och nu fortsätter vi på allvar.

Ett flicknamn har vi, men vi vill ha hjälp med et ovanligt pojknamn. Och vi menar O-V-A-N-L-I-G-T. I allafall i SVerige. Kanske högst 40 personer som har det i Sverige eller så. Vi har letat och ltat och hittar inga vi tycker om. Kan ni inte googla eller tänka eller hitta på fina pojknamn som förslag??


Kommentarer
Postat av: Anonym

Baxter

Loui

Titus?

2011-04-24 @ 22:21:22
Postat av: Sebsus

Hej

Förlåt att jag inte varit så aktiv. Blir lätt så när det är påsk. Ska uppdatera min sida imorgon. Jaja det var inte det jag skulle skriva om, här kommer min lista som jag har, kan ju lika gärna ge den till dig du ligger ju före:). Kanske inte super ovanliga namn men kanske något som fastnar.



Melvin

Vilde

Micko



Fler har jag inte, det är svårt med killnamn!

2011-04-24 @ 22:26:54
URL: http://sebsus.blogg.se/
Postat av: E Maria

Ramses

Nilo

Arvin

Kain

Aston



Ja... Svårt.. Men nu ska du ju sätta namn på två =D Ännu svårare..

2011-05-03 @ 10:51:46
Postat av: Anonym

Zackarias

Sackarias

Zacharias

Sacharias (denna stavning har endast 40 namnbärare i Sverige)



Didrik

Alldor (endast fem personer i Sverige)

Aldor

Joab ( 4 personer i sverige)

Simeon

Leonel

Nikolai

Amos

Livio

Nathanael

Jonah

Josua



Några ovanliga namn iaf :)

2011-05-12 @ 09:40:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0