Ni gör mig glad

Jag blir så himla glad av att höra alla era "grattis" till mig. Ni kan bara inet förstå hur mycket det betyder efter alla dessa med neg resultat!

Är så glad åt varenda en av er som läser min blogg och följer mig och hoppas såklart att ni vill fortsätta min resa fram till bebis :-)

Började min morgon med blåbärssoppa vid sängen och en halv skorpa idag igen och det verkar fungera. För jag mår inte illa. Har även redan hunnit få i mig två knäckebröd när jag känner att det drar lite i magen :-)

IDAG ÄR EN BRA DAG!

SYMTOM v.5 (4+3):
Ont i magens muskler , mest i övre magen.
Lite, lite lätt illamående långt bak någonstans.
Svullen.
BRA DAG!!!!

Men jag fattar inte hur lång tid det är till december liksom :-)

Kommentarer
Postat av: Mickan (minbebis)

Visst är det en sjuk känsla, när man försökt så länge och mer eller mindre givit upp hoppet om att man ngnsin ska bli gravid- och sen helt plötsligt så är man det :)



Du är så välfötjänad detta plus, kommer gladeligen följa din resa ända fram till bebis i dec ;)

2011-04-15 @ 12:36:01
Postat av: Anonym

Tack snälla du :-) Ja det är ju heöt sjuk känsla =) Har du blogg s man kan följa dig :-)

2011-04-15 @ 13:18:56
Postat av: Mickan

Nää :) men jag håller dig uppdaterad via kommentarer här eller på minbebis ;) just nu händer d inte så mkt. Det är som du skriver, man känner sig väldigt ogravid helt enkelt :) får se om jag vågar mig på en magbild imorgon haha :) kram

2011-04-16 @ 22:58:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0