RMC

Jag ringde RMC idag och frågade om det kunde vara någon fara att jag börjat svullna upp så igen och fått ont igen som efter ÄP. Blir värre för varje dag men absolut inte som efter ÄP, men idag gör det ont när jag går också. Hon sa då att hon absolut inte kunde lova något men att det helt klart såg positivt ut för mig. För skulle mensen varit påväg skulle jag inte få en sån reaktion trodde hon.

Jag blir ju inte ännu mer tvingad att göra ett test idag nu va???????
Det måste var positivt, vet inte vad jag tar mig till annars.

Grattis till OceanPearl som plussade i vår tråd på familjeliv idag! STORT GRATTIS!


Kommentarer
Postat av: Sebsus

Åh spännande spännande. Klart det är ett plus imorgon:)

2011-04-12 @ 12:15:35
URL: http://sebsus.blogg.se/
Postat av: Mickan

Håller tummarna så dem blir blå :)

2011-04-12 @ 14:32:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0