Ruvdag 10

Appropå smarrig mat igår. Det blev inget med det, det blev köpepizza! Vi hade nömligen strömavbrott mellan kl 16.00-21.00.

SÅ det blev myskväll, pizza och film på datorn. Jag tycker lite om strömavbrott. Det är mysigt!
Men än mysigare när det regnar och blixtrar också.
Kanske kan vi skylla på strömavbrottet om det blir plus på stickan ;-) Fast ingen går väl på det =)

Känner väl inget mer idag, det drar lite i tjejmagen när jag gör vissa rörelser. Känns som att musklerna är lite för korta nästan när man rör sig ibland. Och brösten är status Quo som alla andra dagar. Är extremt trött på att inget veta nu, men känns fortfarande för tidigt för att testa!

Är också trött på allt jävla klet med vaggisarna. PUNKT.

Men ät lite mer positiv idag, och börjar bli så himla nyfiken på resultatet, jag känner också att ju lämgre tiden går desto mer ledsen kommer jag bli om det blir minus sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0