Ruvdag 11

Idag händer det grejjer i kroppen. Liksom öm i magen eller så. Liknande som jag hade efter ET, men mycket mildare. Det gör inte ont utan känns bara eller hur man ska förklara.

Är såååååååååå sugen på att testa nu. Men det lär inte bli imorgon heller för då är hela dagen proppfull. Och på tisdag är det bara två dagar kvar då kan jag nog lika gärna vänta =) Vi får se....

Nu blir det bakad potatis och heta räkor i aioli: Mums.
Finns inte så mycket att uppdatera eftersom det inte händer så mycket hela tiden tyvärr.....
Men lite nytt får ni ju höra emellanåt ;-)

Känns som tiden står still


Kommentarer
Postat av: Mette

Förstår vad du menar. Men tiden går snabbare än du tror. Du är snart framme vid TD. Lycka till!

2011-04-10 @ 20:54:08
URL: http://mettemaarit.blogspot.com
Postat av: Sinnersaint

Mette: Läste din blogg. Garttis, så härligt!

Vad har du haft för symtom???

2011-04-11 @ 07:35:01
Postat av: Mette

Jag hade/har molvärk och ömma bröst. Det är dem "enda" symtomen jag har. Jag har klarat mig från illamåendet. Peppar peppar

2011-04-11 @ 18:07:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0