Ruvdag 5

Jaha då var vi på ruvdag 5 going on 6.
Mår så himla mycket bättre nu. Har inte alls lika ont, nu har jag nog så ont som man borde ha. Har dock lite ont i magmunnen eller solar plexus som jag säger, men det går ööver med en pepcid duo om dagen. vet inte vad det kan bero på?

Måste ju berätta för er att min kära följare från FamiljeLiv - Sebsus - har börjar skriva egen blogg. Som jag längtat. Hon har alltid så mycket bra saker att skriva och berätta så det var på tiden ;-)
Komme rmed glädje följa din resa till +-et.

Imorgon blir det att så smått börja röra på mig. Efter ÄP har jag mått otroligt dåligt när jag åkt bil och har därför inte åkt bil sedan i torsdags vid ET. Men jag hoppas att detta ska vara borta nu, för jag har aldrig varit dålig annars.
Vad har hänt andra ruvdag 5? Jag har som en lite julkalender varje dag, jag söker varje ruvdag om hur andra på samma dag upplevt det :-) Roligt!

Drömde i natt att jag skulle testa innan TD, men så vågade jag inte och höll på att vela så. Jag vet inte ens om jag kommer våga testa alls utan istället se om mensen kommer. Kommer bli såååå besviken vid ett minus!

Kommentarer
Postat av: Sebsus

Haha jag var precis som du när jag ruvade jag läste allt jag kunde om just den ruvardagen. Roligt att vi gör samma saker.



Oj viilken presentation du ger min blogg. Nu blir jag generad och får lite prestations ångest. Jaja det blir nog bra.



Jag gick också och funderade om jag skulle tjuvtesta eller inte när jag ruvade. Men sen bestämde jag mig för att testa några dagar innan TD för att inte få en chock när TD sen kom om det skulle vara minus. I mitt fall var det väldigt skönt att testa tidigare för tror jag skulle tagit det hårdare att få minus på TD nu var jag ändå förbered på det. Samt att min mens kom inte för att jag tog vaggisarna och två dagar efter att jag slutat ta dom kom mensen med dunder och brak. Har aldrig haft sådana mens smärtor i hela mitt liv tidigare.



Men du kommer plussa så du kommer inte uppleva det jag har gått igenom i slutet iaf:)

2011-04-04 @ 13:56:54
URL: http://sebsus.blogg.se/
Postat av: Sinnersaint

Inte Ska du ha prestationsångest inte:-)

Det va ju bra att veta att mensen kanske inte kommer förrän man slutar med vaggisarna.

Jag vet inte alls hur det kommer gå:-) har varit säker på att det kommer lyckas ända tills idag:-) hehe:-)

Det är snart bådas tur hoppas jag;-)

2011-04-04 @ 14:14:42
Postat av: Sebsus

Ja ruvar tiden är värst. Ena stunden tänker man att jo men jag är nog gravid för att sedan tänka ne det blir nog inget.

Sen hade jag väldigt många grav symptomer som spökade också. Har du känt något?

2011-04-04 @ 14:41:47
URL: http://sebsus.blogg.se/
Postat av: Sinnersaint

Ne har inte märkt något, mer än ett djävulskt humör som

Dykt upp idag:-)

2011-04-04 @ 16:56:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0