Ruvdag 6 Almost 7

Varning inget för mesar!

Jaha, då har hela tuvdag 6 gått och jag har varit dålig i magen hela dagen! Å då menar jag inte lite gasig eller så där härligt halvlös. utan har pratar vi rent vatten från att jag vaknade tills nu och det har inte slutat.... Trodde först att jag ätit något dåligt, men det har jag inte. Måste ha med hormoner eller nått att göra. Har nog varit 50-60 ggr på toa idag... Någon som varit med om detta tidigare eller hört att någon som varit gravid blivit dålig i magen? Och som sagt inte hård eller så...

Nu blir det sängen efter det utlägget om mina kroppsvätskor. För övrigt är symtomen fortfarande bara ömma bröst, könner inget ont i magen längre, har dock mått illa idag på förmiddagen en del, men det gick om.

Over and out!

Kommentarer
Postat av: Sebsus

Under min ruvartid så kan jag säga att jag var tvärtom alltså väldigt hård i magen. Så det kanske är positivt eftersom jag fick minus. Så man kanske ska vara lös?:)

2011-04-06 @ 07:48:39
URL: http://sebsus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0