Tomt hål?

Hur mycket jag än äter så känner jag mig inte mätt. Däremot får jag kramp i magen igen när jag ätit en del, men är hungrig eller sugen typ hela tiden.

Å salt är min bästa vän. Har salt karet, fuktar fungret och får små vita prickar av salt på fingret. Vet inte om det är så att kroppen ber om salt eller vad det beror på men gott är det. SÅ hoppas att jag inte får i mig för mycket salt. När blir det obra eller farligt??

Jaja, nu får jag väl  fortsätta mitt tomma hål till mage tills jag får ont om en stund igen!

Kommentarer
Postat av: Corneliusklara

Hi, I have been here for several times now and thought to sign your guestbook. Very nice! Keep up the good work...

2011-11-29 @ 10:24:34
URL: http://corneliusklara.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0