Tröttman har övertaget

Herregud att man kan vara såhär trött. Är det ens möjligt???

Har idag haft ganska mycket sura uppstötningar, men mår för övrigt bra. Vilket är skönt!
Nätterna är mindre roliga. Jag får magkatarrskänningar framåt morgon kvisten, men de går över om jag somnar om, jag är kissnödig och vaknar varje gång jag vände mig för att brösten gör såååå ont!

Pratade med min gyn idag om gårdagen resultat av blodproven och allt såg helt ok ut fortfarande.
Mitt beta-HCG var i lördags 2500, och igår 4500. Så det har ökat fint. Det var de skönaste att höra. För så länge det ökar så behöver jag ju inte oroa mig för något. Jag har liksom inte ens dom tankarna. Skönt.

Imorgon blir det nya prov och nytt VUL och då får jag nog återigen se hur mycket HCG:t ökat.
Inte konstigt att gravtesten jag tog förra veckan visade så starka streck, för gravtesten visar hcg-nivåer från 25 och uppåt ;-) Och för att vara gravid ska man ha över 5.

Nu ska jag ladda hem nyaste avsnittet av one tree hill och se och sen blir det kanske att somna på soffan en stund.  ;-)

Måste bara säga att jag har lite svårt att dölja min mage för alla. Den är så svullen ju och jag ser verkligen äkte gravid ut. Vill bara att tiden ska gå så jag iaf har en anledning till gravidmage. Men lagom tills dess går väl svullnaden ner och jag ser ut som vanligt när jag vill att det ska synas. Min vanliga tur!


Kommentarer
Postat av: Sebsus

Skönt att HCG ökar som det ska :). Lite tur har du ju ändå, jag menar inte att det är tur att du är ÖS men det som är tur är att du får gå och göra VUL och ta blodprov för då ser du ju att allt är som det ska med lilla parveln :)

2011-04-21 @ 09:10:39
URL: http://sebsus.blogg.se/
Postat av: Solen73

Hur mår du idag?



Hoppas du mår bättre!!!!!!

2011-04-22 @ 09:45:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0