Vad ska jag ha för rubriker nu egentligen?

Inann var det lätt när jag kunde ha ruvdagen som rubrik, nu måste jag börja tänka. OCH DET är inte ett smart drag just nu. mår illa nästan hela tiden och hjärnan är som en enda gröt.

JAG VÄGRAR ATT VARA DÅLIG LÄNGE!!! Jag tänker inte vara illamående till v.12 ellerv.16 och absolut inte lämgre. Bara glöm det. Jag undrar jag om det är normalt att bli dålig så tidigt, men så länge jag inte spyr tackar och bockar jag. Fast jag spyr hellre om jag slipper illamående.

Igår låg jag typ hela dage, tryckte i mig, djungelvrål, soppa, en hel påse potatiskroketter med bea till. Det kontoga är att jag är inte sugen på godis som jag annars är så sugen på.

Men idag har jag ommit på att om jag drack blåvärssoppa innan jag klev upp ur sängen slapp jag bli så extremt illamående och sen har jag tuggat på något precis hela tiden under dagen vilket verkar ha hjälpt. Knäckebröd kanske är mitt botemedel, det funkar just nu iaf.

För övrigt är vi glada, men tror att sambon tycker det känns lite tråkigt att jag ligger som en död flodhöst här bara när han är så glad hehe.... men det är smällar man får ta!

Jag är glad i allafall, men det känns inte som att man är gravid. Känns inget annorlunda mot i vanliga fall.
Har också fått finnar i hela ansiktet. Det fick jag redan innan jag plussade och jag brukar aldrig ha det annars, inte ens i tonåren. En här eller dör har jag ju men inte så som jag ser ut nu :-)

SYTOM v.5 (4+2):
Illamående.
Finnar
Extremt svullen mage.
Trötthet

Kommentarer
Postat av: Sebsus

Du får ju börja ha typ V5+3 rubriker nu:). Sen kanske du kan äta riskakor som mellan mål det brukar jag göra när jag är små hungrig, så du inte tröttnar på knäckebröd tänkte jag:)

2011-04-14 @ 18:19:28
URL: http://sebsus.blogg.se/
Postat av: SinnerSaint

Tack sebsus!

Jag tänkte det igår och fick kväljningar av bara tanken hehe:-) brukar äta det i vanliga fall så jag har det här hemma men det gick inte igår iaf haha:-)

Snäll du är:-)

Längtar så tills du ska börja!!!

2011-04-15 @ 07:48:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0