Ischias

Har grymt ont i min ischiasnerv ikväll, och ändå har jag inte gjort mycket under dagen :-(
Får ta och bli en dusch för gravido-mi och sen rostade mackor med avokadoröra på! Kan det bli bättre?
VAVAVA?????
För övrigt har jag fortfarande inte kommit på vad nästa steg skulle kunna vara för mig, kanske att få se bebis rörelser utanpå magen?
Och, jag är lite orolig att bebis ska bli en jätte på 7,5kg som hoppar i strl 62 direkt. För jag äter allt som är gott = florsocker (japp, rakt uppochner, och det är gott, iaf just nu), chips, godis, ahlgrens bilar ska vi inte tala om, ja typ allt som innehåller mer än lämpligt med socker ;-)
Men ikväll blir det iaf lite avokado som är nyttigt.
Nu blir det duschen och kurera min onda rumpa :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0