V.24 - 23+1

Jaha, då var det vecka 24 redan! OMG!
Pyret lever om som tusan på sina fasta tider och nu ser man när man går i vågar när h*n förflyttar sig!
Hos bm sa hon att allt jag tyckt och känt förra veckan när pyret inte rörde sig ordentligt på tre dagar så skulle jag direkt höra av mig till förlossningen. För så här långt in i graviditeten tillhör jag tydligen förlossningen. SÅ LÄT DET INTE PÅ FÖRLOSSNINGEN !! När jag blev kopplad dit sa bm där bara att om jag inte blöder så är det inte akut. Sen fick hon skitbråttom och sa bara att hon måste skynda iväg.
Skönt när man får bekräftat att man inte överdriver iaf, då jag absolut inte är en orolig person liksom.
Men sen vände sig pyret om när jag drack två glas iskallt vatten och buffade hårt på magen och vips så har allt varit som vanligt igen.
Har fått alla tider hos bm fram till förlossningen, vilket känns lite skumt, men det är också skönt att veta hur hösten kommer se ut med besök :-)
Hjärtljuden låg runt 150 igår. Flicka. Pojke. Det vet vi snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0