V.25 (24+0)

Jaha då var denna helgen över och veckan igång igen!
Jag har inte skrivit pga att vi varit bortresta!
Idag är det vecka 25, känns som att jag skriver att det är en ny vecka hela tiden, hihi....
Bebis sparkar å lever runt, magen växer å blir större å jag mår super som vanligt :-)
Älskar min nya kropp, allt förutom brösten som förövrigt var det jag var mest nöjd över förr.. grr. Jaja, det blir ju något bra utav av förändringarna ;-)
Snart dax för bm besök igen och ska då mäta sf-mått för första gången å ta några blodprover. Tog järn å socker sist å båda var super, samt att mitt blodtryck var perfekt tydligen, 118/70 tror jag. Jag brukar ha 110/90 som ogravid, så trodde jag skulle dö när hon sa /70 först hehe, men det var tydligen super?!
Har haft min första sammandragning också, vaknade av den å attans vad det värkte samtidigt i ligamenten. Dem ville inte samma sak som livmodern :-)
Over and Out

Kommentarer
Postat av: Sebsus

Oj jösses vad tiden går fort. Super kul för dig snart har du din lilla i famnen. Själv tycker jag att det är jobbigt för känns som jag bara stampar på samma ställe.

Är det inte nu i veckan du ska göra 3d-ul?

Kram

2011-08-31 @ 13:59:37
URL: http://sebsus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0