21/12-2011

Nu är HAN här.
Jag har helt enkelt inte hunnit sitta på datorn nästan alls sen vi kom hem.
Allt gick så himla bra. Han är född 8 timmar efter första regelbundna värken och 4 timmar efter att vi kom in på bb. Så allt gick fort men väldigt bra. Och han är underbar!
Amningen fungerar perfekt och han har redan gått upp 240 gram. BVC sköterskan sa attd et var grädde i brösten ;-)
Det enda som varit jobbigt är dessa hemorrojder och stygnen. Dem är helt enkelt i vägen, när man vill sitta och röra sig, men även detta börjar bli bättre.
Nu piper han så mamman måste ge honom det han vill ha ;-)
Skriver mer om någon dag och kanske en bild då :-)
Allt har iaf gått braoch jag ska försöka läsa ikapp alla er andras bloggar när jag får lite tid framöver :-)
Tänker massor på dej Sebsus :-)

Kommentarer
Postat av: Mette

Stort grattis till eran lille Prins!



Kramar

2011-12-29 @ 18:37:05
Postat av: Tea

Grattis till er!

2011-12-29 @ 21:10:27
URL: http://langrean9manader.blogspot.com/
Postat av: F

Grattis!!

2011-12-29 @ 21:59:22
URL: http://langtarsa.blogg.se/
Postat av: Solen73

Stort GRATTIS till Lill-prinsen!!!!!!!

Ta hand om er o njuuuut !

2011-12-29 @ 22:13:03
Postat av: Sebsus

Åh nu gråter jag en skvätt här, gud så fint. Grattis i massor!!! Vad skönt att allt gick så smidigt ändå med förlossningen, det kan ju ta tid första gången.

Vart det en kille som ni hade trott eller hade ni gissat fel när han låg i magen :)?



Tänk inte för mycket på mig nu allt går nog bra. Händer faktiskt inte så mycket, tycker att tiden går väldigt sakta. Men inga blödningar eller nåt läskigt så det är nog bra :)

2011-12-30 @ 08:38:21
URL: http://sebsus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0