slurp på 2:a advent!

Tor att bebis valde att sjunka ner en himla massa i natt, för nu har jag säkert 5-6 cm tomrum upp till livmoderkanten vid revbenen. Slurp m¨ste det sagt och så var han fixerad. OM JAG HAR TUR JA!
Har fått lite vatten i kroppen, dock inte mycket, men det märks när man tar av sig strumpor och så att det är stora märken. Även ringarna har fått åka av nu ett tag :-)
Vikten står fortfarande still på 69,5kg...(Skiljer ett par hekto hit och dit från dag till dag men ungefär). Så skönt då jag sagt att jag inet ville gå över 70 och jag verkar faktiskt hålla det tiden ut, har haft samma vikt i många veckor nu så det känns skönt!
Idag blir det att beta av en del saker på "att göra innan h*n kommer" -listan. Bl.a. ut och ta upp dem löv jag redan krattat ihop. Värdelöst för ryggen, en det måste ju göras.
Glad 2:a advent på er.

Kommentarer
Postat av: Tea

Nu kanske det inte är långt kvar! Spännande.

2011-12-04 @ 12:03:58
URL: http://langrean9manader.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0