Buff buff, nån där?

Idag har jag känt mig konstig i magen på något sätt. Inte mått illa. Inte haft ont. Bara konstigt.
Fick svar på vad det var ikväll....bebis buffar :-)
Kände intensivt under kanske 20 min till och från. Herregud så glad jag var!!!!!!!!!

Man önskar att man kunde låta hela världen få känna :-)
Sambon hann inte känna någongång, men det kommer nog hinnas med, med tiden.

Idag är det vecka 18+0, alltså vecka 19 och dagen då pyret berättade med egna rörelser att han lever. En lycklig dag det.

Om 3 dagar är det RUL, i aug BM besök, i sept har vi bokat in 3D UL i linköping å i oktober blir det tillväxt UL. Hur underbar låter inte den planeringen ;-)

Nu blir det sängen och lära mig hur android fungerar då min telefon la av idag. Blir service med den imorgon.

Natti natt!!


Kommentarer
Postat av: Sebsus

wiii va roligt!

Kram

2011-07-20 @ 09:00:23
URL: http://sebsus.blogg.se/
Postat av: F

Å vad härligt för dig...själv väntar jag på det än

:(

2011-07-20 @ 09:28:42
URL: http://langtarsa.blogg.se/
Postat av: Orättvisan.

WOW! Så himla himla häftigt! Läääängtar verkligen dit! :D Stort grattis till dina buffar!



Kramar!

2011-07-20 @ 09:45:50
URL: http://orattvisan.blogg.se/
Postat av: Jennie aka ExAnimo

Hello!!

Så du har börjat blogga igen :)

Hihi.

Du, jag kände inte av nåt förän kanske v..19-20? Men var nog inte säker förän v.21 nånting. Skönt att bebis hälsat på dig nu iaf :)

KRAM

2011-07-21 @ 14:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0