RUL V.18+6

Jaha, då var det RUL-dag idag. Som vi väntat på denna dag. Trots att vi fick en liten kik i fredags.

Jag är som jag sagt tidigare säker på att det är en pojk, gud va förvånad jag blir om det blir en flicka. Hoppas, hoppas, hoppas, vi kan få veta vad det blir idag! :-)

Igår kände jag av bebis massor av gånger, och önskar nu att det ska bli riktiga sparkar så sambon kan få känna. Magen har också växt till sig. Får se om jag kan lägga in en bild på bebis och på magen imon när jag går in i vecka 20.

VECKA 20???? Herregud, halvtid snart för tusan. Är jag mamma om lika kort tid???? Helt absurt!?!

Nu ska jag betala alla räkning så all lön försvinner snabbare än den kom idag ;-)
Uppdaterar ikväll när jag kommit hem igen så får ni kanske veta vad det är för krabat i maggen min!!


Kommentarer
Postat av: Tea

Lycka till!

2011-07-25 @ 09:19:10
URL: http://langrean9manader.blogspot.com/
Postat av: Sebsus

Jösses vad spännande. Ja om ca 20 veckor har du din lille i famnen :). Och jag blir ett år äldre fy fasiken.

Stort lycka till idag!

2011-07-25 @ 11:04:59
URL: http://sebsus.blogg.se/
Postat av: Mette

Lycka till!

Väntar med spänning på en uppdatering.

2011-07-25 @ 11:30:14
URL: http://mettemaarit.blogspot.com
Postat av: Sebsus

Hur gick det? Fick ni reda på könet? Och fick ni massor med fina bilder? Jag är super nyfiken :)

kram

2011-07-29 @ 13:13:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0