UL-bild v. 18+6 - Magbild v.19+4

Grymt dålig bild på magen, men iPhonen har ingen bra kamera precis :-)
Idag har jag känt massor med rörelse, men än så länge bara när jag sitter eller ligger still.
Jag har en ny dator och förstår inte alla program. MAC. Jag har bara haft PC innan och nu fattar jag nada kan man säga. Vet liksom inte ens vart bilder hamnar när jag hämtar in dem från telefonen, jag kan inte bläddra mellan olika internetsidor osv. Allt är lite krångligare, men jag hoppas att jag vänjer mig.
Nu blir det att hålla mig vaken en sund till för att sedan få somna i min sköna säng!

Kommentarer
Postat av: Tea

Härliga bilder :)

2011-07-30 @ 22:15:51
URL: http://langrean9manader.blogspot.com/
Postat av: Mette

Fina bilder!

Jag har också gått från PC till Mac, och nu när jag lärt mig så ångrar jag mig absolut inte! Du lär och vänjer dig snart. ;)



Kram

2011-07-31 @ 09:22:56
URL: http://mettemaarit.blogspot.com
Postat av: Sinnersaint

Mette: har du lärt dig allt själv eller har du några bra tips på hemsidor eller bok att lära sig allt ifrån?

Jag har tex lagt in bilder i iPhoto och kan inte nå dem

Genom tex bloggen:-)



Tea: tack:-)

2011-07-31 @ 09:57:47
Postat av: Mette

Jag är helt självlärd, kämpar fortfarande med vissa funktioner.

Genom Iphoto sparar du ner foton till någon mapp eller skrivbordet. Du gör det genom att markera bilden, klicka på Arkiv-Exportera och välj mapp. Hoppas du förstår vad jag menar. Lycka till!



Kram

2011-07-31 @ 19:37:13
URL: http://mettemaarit.blogspot.com
Postat av: Mette

...Glömde;

Från mappen du sparar dina foton i, kan du sen ladda upp till din blogg.

2011-07-31 @ 19:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0