V. 16+5

Jaha, slutet på vecka 17 å om två dagar går jag in i vecka 18. Jag tycker att tiden går ganska sakt ändå, även att man räknar ner hela tiden :-)

Igår blev det Ullared och jag köpte inte så mycket då vi ska dit om några veckor igen. Kollad emest in va som fanns och det fanns nog allt som jag behöver köpa utom vagn å sånt förstås :-)
Det fanns inte heller några vinterkläder i små storlekar så vi får nog köpa det någon annastans. Men lite bodys blev det igår å en pyjamas å några små, små strumpor. Herregud vad vi kommer handla när vi åker nästa gång :-)

Vi var iväg hemifrån i 20 timmar igår, så var grymt trött när vi väl kom hem.
Å min foglossning är som innan, det funkar ganska bra när jag har bältet men får ont i hälarna snabbt när jag går =( tråkigt, men allt funkar ju :-)

Snart dax för RUL med. Längtar så himla mycket efter det nu!!!!!!!!!!

Kommer inte ihåg om jag skrev att jag börjat få sura uppstötningar, men tror att jag gjorde det sist. Men dem fortsätter iaf... Ok, så länge man inte måste sluta äta en massa saker.

I veckan ska jag se om jag kan ta någon magbild med den riktiga kameran så ni får se. Nu är det en riktig bebismage helt plötsligt sådär :-)

MEN...........jag har sagt i flera dagar att brösten börjat ömma igen å sen igår såg jag att jag fått bristningar under hela brösten och imorse märkte jag att de två bh:ar jag fortfarande kan ha, kan jag inte alls ha. Fattar inte hur något kan hända så snabbt? Så nu har jag två bh:ar kvar bara (har slängt alla mina andra) å de är också för små. SÅ jag måste verkligen handla ett gäng i veckan.
Grät igår över bristningarna, någonstans hade jag nog intalat mig att jag inte skulle få några. Hur man nu kan tro nått sånt? Men jag vill inte veta hur jag kommer känna när jag kommer få på magen :-(

Nu ska vi äta lite fiskgratäng å mysa till att....

HAY HAY

Kommentarer
Postat av: Tea

Bra att kolla in vad som finns i Ullared innan man åker dit och handlar på riktigt.

2011-07-10 @ 22:01:10
URL: http://langrean9manader.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0