V.17

16+2 är det idag å magen syns mer och mer!

Idag är jag spänd på att få höra ifrån Sebsus och höra så hennes ET gått bra! Hoppas, hoppas*

Jag har haft fullt upp från morgon till kväl i flera dagar nu, därför jag inte skrivit nått. Jag har vörjat planera barnrummet och fått flytta vårt dressingroom till en hall istället där det får bli skjutdörrar nu. Ett projekt bara det när vi har snedtak att få fast skenor rakt å så.

Idag ska jag plocka in all tvätt som legat ett tag å tvätta allt som är skitigt och klippa gräset. Möjligtvis byta lakan å dammsuga också.
Igår gjorde jag alldeles för mycket så min foglossning och värken i ischiasnerven blev nästan olidlig. Jag kunde knappt böja mig ner efter toalocket på kvällen.

Annars mår jag bra. I måndags tror jag att det var började jag få sura uppstötningar på kvällen speciellt.
Har även känt små "elstötar" i magen när jag duschat två gånger, men annars känner jag fortfarande inget av bebis.
Börjar bli lite orolig att det ska vara något fel eftersom så många andra känner något redan. Men vet att det är normalt att inte göra det än, men ändå. Första gången jag är orolig i graviditeten.

Nehe, nu är det dax att sätta igång om man ska få nått gjort!
I helgen blir jag nog tyst då vi ska iväg på en liten helgtripp :-)

Kommentarer
Postat av: Sebsus

Åh du är så söt som hoppas för min skull!

Härligt att få planera barnrummet.

Har du inte snart tid för UL? Jag tror du kan vara lugn över att du inte känner så mycket, det kommer nog närsomhelst.

Kan vi inte få en magbild snart :)

Stor kram

2011-07-07 @ 10:50:18
URL: http://sebsus.blogg.se/
Postat av: F

om det är någon tröst så känner inte jag heller nått i magen än!! Kram

2011-07-07 @ 21:44:42
URL: http://langtarsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0