12+1

Idag är det dåligt väder här hemma...regnar inte men är mulet...
Just nu längtar jag hela tiden efter det där första fladdret i magen som visar på att jag börjar känna bebis röra sig, men det dröjerväl ett par veckor till, hehe....

Jobb blir det idag och nu först ska jag ta å slänga upp en del av all den skit som ska till tippen.... jag orkade inte det igår, så ska gå ut å göra det nu direkt när jag skrivit här.

Har inte tagit någon mer magbild sedan jag la in här, så jag måste nog börja göra det varje vecka nu om man vill kunna se vilken skillnad det blir :-)

Längtar till augusti också när vi ska göra 3D/4D- UL, å förhoppningsvis vara säkra på vad det blir för kön på liten :-) Helgen efter blir det ullared och köpa de mesta sakerna :-)

Finns lite man längtar till nu men allt tar ju så förbaskat lång tid, trots att jag tycer att veckorna går rasande fort!!!!

Lånade en bild från tittutultraljud.se med vanlig bild på född bebis och på hur bebis såg ut i 3D :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0