Award

Fick en fin blog award av Mette!! Tack finaste du, jag läser alla dina uppdateringar, men skickar awarden vidare till "nya" personer så den inte bara går runt :-)!!


Reglerna för Liebster Blog Award är följande:

Denna bloggaward lämnas över till 3-5 av dina favoritbloggar, som har mindre än 100 följare. Awarden går vidare till de du valt ut, genom att du lämnar en kommentar på deras blogg. Berätta för dem att deras blogg är en av dina favoriter och att de har utvalts till Liebster award. Den som får awarden länkar till den person som gav den till dem, och tre-fem av hans/hennes favoritbloggar med mindre än 100 läsare.
Jag vill skicka denna award vidare till:


Kommentarer
Postat av: Sebsus

Åh tack va rörd jag blir. Jag är trogen läsare av dig också :).



KRAM

2011-06-07 @ 08:30:49
URL: http://sebsus.blogg.se/
Postat av: langtarefterliten.blogg.se

Åh tack söta du! Fattar inte riktigt vad en blog award är och vad man gör med en sån? :) Men nått som man får om nån gillar ens blogg kanske, i så fall tackar o bugar jag, ♥ hihi.



Kram på dig!

2011-06-13 @ 20:57:55
URL: http://langtarefterliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0