Helgdag hela dagen

jaha, KristiFlygare. Något att fura? Ja, kanske. Vore ju drygt om han levde fortfarande kanske :-) Skulle vara strst å bäst å styra över alla andra :-)

Jaja, nog om det och över till gravidma.
blir inte mycket roligt skrivet alls nu, känns osm att inget händer, det står liksom still :-)
Har oljat altanen i solen idag, ätit frukost ute och är sugen på minigolf nu.
Magen värker typ hela tiden, men ryggen har jag inte känt av alls idag, så nu är det nog livmodersväxtvärk.

Har massor med utslag mellan brösten vilka måste komma från hormonerna, och har en massa i ansiktet med :-( Drygt när jag knappt fick finnar som tonåring ens.

Fick idag reda på att en jag känner ska ha barn, hon har varit tillsammans med killen i typ 9 mån, kanske.....7-8mån kanske till och med. Och är i 6 månaden idag!!!!!
Och hon är inge bra med barn, blir så irriterad när sånna saffar barn. Hon har till ochb med sagt att hon tycker ungar är irriterande å sånna saker. Och varför då skaffa barn så snabbt?
Jaja....alla gör vi våra val!

Nu blir dte solen en stund till innan vi bestämmer vad som ska hända idag :-)

Kommentarer
Postat av: Mette

2011-06-02 @ 20:16:43
Postat av: Mette

Lite snabb på tangenterna :)

Jag har gett dig en award för att jag gillar din blogg och läser varje uppdatering från dig.

KRAM

2011-06-02 @ 20:17:48
URL: http://mettemaarit.blogspot.com/
Postat av: Sebsus

Trist att du har ont i rygg och mage. Men det kanske blir så för att magen ska börja växa snart eller?

Vi hoppas det iaf så du snart får en fin mage :)

Kram

2011-06-03 @ 08:19:48
URL: http://sebsus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0