Magont å bäckenont

Igår fick jag ont, först i magen, typ i nedre delen av magen i musklerna eller nått ¨å sen gick det över till ryggen, svanken, som typ krampaktig värk. Var för första gången rädd för missfall. Men idag har jag ont i svaneken igen eller typ i bäckenet eller vad det heter, hela benet som går runt :-) Har även haft en del ont i benen vid höfterna.
Väldigt tråkigt om det är foglossning såhär tidigt, men jag är inte alls förvånad då jag har konstant ryggvärk annars :-) Men den är man så van vid att jag näst7an aldrig tänker på det.

Har idag gjort sista arbete i skolan och redovisat, så nu är det sommarlov, men för mig som jobbar också är det ingen semester inte, hehe. men är ledig tills söndag iaf.

Hur vet jag om det är foglossning och vad gör jag i så fall? Vad är det annars?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0